Пошуковий запит: (<.>A=Комогорова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Комогорова М. І. Реалізація системи навчальних завдань спрямованої на забезпечення міцності знань з предметів гуманітарного циклу учнів основної школи [Електронний ресурс] / М. І. Комогорова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 39. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_39_10
|
2. |
Комогорова М. І. Педагогічне забезпечення міцності знань з предметів гуманітарного циклу (на прикладі вивчення англійської мови) [Електронний ресурс] / М. І. Комогорова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2017. - Вип. 58. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2017_58_14 Акцентовано увагу на проблемі забезпечення міцності знань з предметів гуманітарного циклу учнів основної школи. З'ясовано суть поняття "міцність знань учнів", охарактеризовано знання з предметів гуманітарного циклу, уточнено критерії, показники та рівні готовності учнів до міцного засвоєння знань з предметів гуманітарного циклу. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему навчальних завдань як єдність мети, завдань, способів мотивації учнів основної школи і вимог до міцного засвоєння знань з предметів гуманітарного циклу.
|
3. |
Бернацька О. В. Сутність іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи та стратегії її формування [Електронний ресурс] / О. В. Бернацька, М. І. Комогорова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 143. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2019_143_5
|
4. |
Лук’янчук С. Система вправ із використанням інтерактивних методів навчання як засіб удосконалення навичок іншомовного мовлення молодших школярів [Електронний ресурс] / С. Лук’янчук, М. Комогорова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 32(2). - С. 165-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_32(2)__30
|
5. |
Лук’янчук С. Застосування методу комунікативних завдань з метою формування іншомовної комунікативної компетентності студентів [Електронний ресурс] / С. Лук’янчук, М. Комогорова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 30(4). - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_30(4)__22
|
6. |
Лук’янчук С. Діагностика сформованості навичок читання учнів початкової школи на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / С. Лук’янчук, М. Комогорова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 41(2). - С. 201-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_41(2)__32
|
7. |
Лук’янчук С. Формування іншомовної комунікативної компетентності в здобувачів освіти педагогічних ЗВО: практичний досвід [Електронний ресурс] / С. Лук’янчук, М. Комогорова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2022. - Вип. 51. - С. 586-590. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2022_51_91
|
8. |
Комогорова М. І. Організація навчальної роботи з обдарованими учнями в початковій школі в умовах реалізації концепції нової української школи [Електронний ресурс] / М. І. Комогорова, П. Г. Здоренко // Освітньо-науковий простір. - 2022. - Вип. 2(1). - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/educsc_2022_2(1)__4
|
9. |
Лук’янчук С. Ф. Рольова гра як ефективний метод формування іншомовної діалогічної компетентності учнів початкової школи [Електронний ресурс] / С. Ф. Лук’янчук, М. І. Комогорова // Освітньо-науковий простір. - 2023. - Вип. 5(2). - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/educsc_2023_5(2)__14
|